Tuesday, October 24, 2023

My new world

        Este un blog in  care imi voi posta pozele. Domeniile vor fi diverse. De la astrofotografie pana la peisaje sau macro. 

        Am facut blogul asta ca o alternativa la Facebook, satul pana peste cap de politica lor de a-mi strica pozele prin cunoscutul concept "redimensionare, imbunatatire si formatare automata a fotografiilor".

        Normal ca, din cand in cand, imi doresc sa fie si un cumul de trairi, fapte, frustrari cotiniene foarte clasice de genul "cine dracu' ti-a pus covrigul ala in mana, idiotule", altele aproape confidentiale etc. Sa zicem ca e un fel de cutie in care imi arunc toate lucrurile nefolositoare care imi traverseaza circumvolutiunile.

        Prima poza va fi cea despre care un om drag zice ca seamana cu mine. Hmm...ciudat.




No comments:

Post a Comment

Aurora

 E ca o recunoaștere a nopților de învățat și stat sub stele. Poate pentru unii chestia asta nu înseamnă nimic. Dar pentru mine e important:...