Monday, January 1, 2024

2024

 


Cândva, într-o seară de 31, mi-am zis că o plimbare cu mașina îmi va face bine. Și am plecat spre nicăieri. Am condus vreo 4 ore. Cu doua minute înainte de miezul nopții, am oprit mașina, am deschis o sticla de șampanie, am luat doar un gât, am aprins o lumânare și mi-am pus o dorință. Și cam atât a fost. 

Dar asta s-a întâmplat cândva, demult. Că de n-ar fi, nu s-ar povesti...Când eram foarte însingurat. Nu singur, ci ca acum, însingurat. Pentru ca singurătatea mi-am cucerit-o. Însingurarea nu. Pentru că însingurarea nu ține de mine. Ci de faptul că e suma tuturor lumânărilor aprinse, fără rezultat. Și toate acele lumânări au legătură cu oamenii din viața ta. "Oamenii mari sunt ciudați".

In noaptea asta dintre ani...ehh... Și când cred că e greu, mă gândesc la seara aia. Atunci a fost cel mai greu.

Iar 2023 a fost unul dintre cei mai urâți ani. Și dacă urâtul din el s-ar termina la ora 12:00 pe data de 31.12 ar fi bine. Dar nu e așa. Reverberează in 2024. Ecourile lui se duc departe în timp. 

Am învățat să surzesc la comanda. Ecourile m-au făcut așa. Nu este vina mea că nu văd o pălărie, ci un piton care a înghițit un elefant. Da, văd lucruri, le simt. Așa m-am născut. Ca în Micul Prinț. "Oamenii mari sunt ciudați". Și da, pentru a avea parte de fluture, a trebuit să suport câteva omizi.

2024...anul primăverii, anul fluturelui meu. Îl aștept.

60 comments:

  1. Ce bine ca ai revenit!!! La multi ani! Si sa iti ajute Dumnezeu sa fie asa cum speri. Ce frumos ai scris. Am zambit sincer la faza cu pitonul si elefantul. Mi-am amintit fragmentul din Micul Print cand toata lumea vedea in acel desen o palarie si doar Printul a vazut pitonul. Dar ce frumoasa legatura ai facut...scrii foarte bine. Cineva ar trebui sa te oblige la cel putin 2 pagini pe zi.

    ReplyDelete
  2. La multi ani! Pentru mine esti un necunoscut. Dar imi place atat de mult blogul tau, incat il recomand peste tot. La poze nu ma pricep. Vad ca sunt frumoase, dar atat. Insa cum scrii si ce legaturi faci... nu mi-ar fi trecut nici in 100 de ani prin minte sa fac o legatura asa frumoasa intre Micul Print, noul an si viitoarele tale impliniri. Incredibil...te felicit pentru talent.

    ReplyDelete
  3. Un an asa cum il vrei! Inseamna ca nici sarbatorile nu au fost ce trebuiau. Asculta la mine ca sunt batrana si nu am trecut degeaba prin viata. Nu te gandi la trecut, nu te gandi la rau, fii vesel, traieste totul. Cine va fi langa tine, va fi langa tine si daca vine sfarsitul lumii. Lucrurile ce trebuie sa se intample se vor intampla. Ai incredere in tine si in Cel pentru care ai aprins lumanarile.

    ReplyDelete
  4. La multi ani! Frumos, foarte frumos. Cred ca lumea se implica prea tare. Ai talent si vad ca starnesti tot felul de reactii. Vad ca dau sfaturi sau vorbesc ca si cum te-ar cunoaste. Dar ei nu te cunosc. Este suficient pentru ei cat le dai aici pentru a considera ca te stiu. Au si de ce. Este un altfel de a fi. Si pe mine ma ia valul cand te citesc sau cand ma afund minute intregi intr-o poza. Te admir sincer pentru ce faci.

    ReplyDelete
  5. Ce ma bucur ca ai postat iarasi! La multi ani! Este prima oara cand aud de experienta cu masina. Interesant si trist in acelasi timp. Nu imi pot inchipui cum ai fost in momentele alea. Si nici nu vreau sa traiesc. Sunt tanara si toata lumea imi spune ca am nevoie de experiente care sa ma intareasca. Nu am nevoie de asa ceva. Mi-e foarte frica de momentele prin care ai trecut tu. Nu de suferinta. Ci de acele momente in care lumea ti se destrama. Indiferent de situatie. Te imbratisez cu drag. Daca ar fi sa am o superputere, mi-as dori sa pot fi langa oameni cand traiesc episoadele alea gen masina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha! le vei trai si tu. chiar daca nu iti doresti. toti traim. de obicei pentru ca nu suntem sinceri cu noi si ne mintim.

      Delete
    2. Poate si asta. Sau poate ca nu iubim cu adevarat. Nici macar pe noi insine. Si atunci chiar suntem niste incurca-lume.

      Delete
    3. Da, e o prostie sa stai fara iubire. Cred ca e singurul lucru de care sa fugi fara sa te uiti in urma. Stiu ca sunt situatii, chestii-trestii cand crezi esti obligat/a sa ramai. Dar nu, este o iluzie. Nimic nu te injoseste mai mult decat sa stai cu cineva fara sa iubesti.

      Delete
  6. Vai! Cum a fost asta? Cum poti scrie asa? Sunt f emotionata. Am tremurat cand am citit. Transmiti enorm cu doua cuvinte aruncate. Este rar talentul asta. Hotarat lucru, vreau sa te cunosc. Nu poate fi mare diferenta dintre ce esti tu aici si in realitate. Pentru ca ce esti pe blog vine din tine, cel real. La multi ani si "anul primăverii, anul fluturelui meu"...DA!

    ReplyDelete
  7. " DA"? :) Tot nu raspunzi si le lasi sa faca fel de fel de scenarii ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. A deranjat DA ul meu? Ca imi place de autor? Da. Si ce daca? Este genul de barbat pe care generatia mea l-a pierdut. Acel barbat care stie sa imbratiseze, sa ocroteasca, sa iubeasca, sa stie sa o apere cand este cazul. Asria de o varsta cu mine poarta blugi mai stramti decat port eu si merg mai des la epilat decat mine. Intotdeauna voi refuza astfel de baiat, dar voi aceepta cu bratele deschise barbatul.

      Delete
  8. Eu nu cred ca e ok cu asemenea comentarii. Este problema omului ce vrea sa puna pe propriul blog. Iar scenariile nu sunt ale lui. Vad unii care dau sfaturi, altii care se autoinvita, iar altii care pur si simplu sunt usor lipsiti de obraz. Nu cred ca optiunea "comentarii" este pentru asa ceva. Ci cred ca este pentru a discuta diverse lucruri despre fotografie sau despre text. Sau ambele. Nu despre autor.
    Si mie imi place ce face, dar hai sa pastram putina decenta. Pentru ca este unul dintre putinele pagini care chiar au ceva de spus. Si il poate inchide cand vrea. Iar pierderea ar fi a noastra, pentru ca el tot la fel va ramane. Sa ne bucuram de frumos.
    Pentru autor: ai tot auzit cuvinte frumoase. Toate sunt adevarate. Textele cum iti vin? Te gandesti la ele sau pur si simplu curg? Mi te imaginez cum asterni in cateva minute doua pagini si apoi pleci lasandu-ne sa ne spargem capetele aici :))). La multi ani!

    ReplyDelete
  9. Zilele astea, pentru ca nu ai mai postat, am reluat postarile vechi. Nu e nimic obisnuit la tine. Nu stiu cum sa explic. Nu este o normalitate. Este totul neobisnuit, in sensul bun. Nu am mai "intalnit" pe cineva asa. Este deosebit ce faci. Esti foarte talentat...ti-a dat Dumnezeu cu carul...da si tu mai departe :))

    ReplyDelete
  10. Foarte impresionanat momentul. Si il poti reda cu o claritate ce ma cutremura. Nu stiu daca ma fac inteleasa, insa in mintea mea a aparut scena descrisa de tine in secunda 2. Iar la legatura cu Micul Print nu ma asteptam. Sa vezi ce altii nu vad, sa simti ce altii nu pot simti, sa vorbesti cu oamenii in asa fel incat sa ii determini sa iti priveasca proiectia, asta da talent. Sunt foarte impresionata. Foarte. Cand ai zis "anul primaverii", am simtit tot verdele in mine. Sa iti fie asa cum vrei! Te imbratisez cu drag si la multi ani!

    ReplyDelete
  11. Scrii curat. Scrii ca pozele tale. Pictural. Impactant si de o sensibilitate aparte. Mie mi-au dat lacrimile. Esti deosebit, altfel decat ce stiu eu...sau poate nu am intalnit destula lume.

    ReplyDelete
  12. Stii atmosfera din Twin Peaks? Asa m-am simtit citindu-ti cuvintele. Ai o latura aparte. Sunt foarte curioasa. Iti fac o propunere. Vreau sa cunosc omul intreg, nu doar partea care face acest minunat blog. Nu-ti fa griji, nu este o propunere de altceva. Ci vreau sa te cunosc...deocamdata :)). Sunt foarte intrigata de stilul tau si nu inteleg de ce, atunci cand citesc sau admir o fotografie, sentimentul este de exaltare. Sper sa fii de acord cu propunerea mea. Si te mai rog sa iei in calcul faptul ca sunt o persona foarte educata, in niciun caz cineva cu tigle lipsa pe acoperis. Multumesc.

    ReplyDelete
  13. Ladies...chiar nu observati cat e de indragpstit, cat de frunos iubeste, cat de cald si profund isi asterne in cuvinte si in imagini, sentimentele? De ce tot cautati sa distrugeti asta si sa l alungati de aici, cu tot felul de comentarii aiurea? Suntem pe aici si persoane care vrem sa l " citim", sa i admiram fotografiile, atat cat ne pricepem. Nu e nimic " matrimonial" in blogul asta, chiar sunt singura care observa??E pacat de munca lui, sincer . La multi ani, tuturor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dar ce ore pentru comentarii aveti...Nu pot tine pasul cu asemenea ore. Ori nu aveti somn, ori nu ati terminat petrecerea, ori barbati :)). As vrea si eu, dar la varsta mea...
      Da, ai dreptate. Sunt in gand cu tine. Si mie mi se pare ca se depaseste o limmita. Iar un blog asa frumos se tine cu multa munca, chiar daca noi nu ne dam seama.
      Pe de alta parte, nu le poti invinui cu nimic. Sunt tinere, dornice sa isi gaseasca pereche si, la ce exemplare sunt pe piata, cand apare un om ca autorul (mai ales ca este un tip neobisnuit), nu e de mirare ca sar pe el. Am dedus din postari ca este si singur, a trecut singur si prin sarbatori, le poti blama ca il vor? Cred ca si eu as face la fel, daca as trai in lumea asta cu barbati pi...dificati.
      Dar strict tehnic, ai dreptate. Este un blog artistic foarte altfel. Nu au ce cauta matrimonialele aici.

      Delete
  14. *indragostit..scuze, ora tarzie :)

    ReplyDelete
  15. Nu inteleg ce aveti cu mine. Doar nu am pus nimanui pistolul la tampla, nu am furat barbatul cuiva, nu am zis altceva decat ca vreau sa il cunosc. Ca ma apuca tremuratul cand citesc ce scrie sau cand ma pierd intr-o poza in care fiecare detaliu vorbeste. Da, ma infioara. Iar in realitate cred ca este la fel. Banuiesc si un nivel ridicat de testosteron si un mod barbatesc de a privi o femeie. Se simte din tot ce scrie sau face.
    Poate este indragostit, nu zic nu. Poate iubeste frumos. Poate toate astea se intampla. Dar este SINGUR si singuratatea asta se simte in fiecare cuvant sau pixel pe care il asterne aici. Deci din punctul meu de vedere DISPONIBIL. Poate sunt eu mai tanara, dar am invatat ca nu trebuie sa ratezi trenurile vietii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Indragostit si totusi singur!! Dar poate nu pentru mult timp. Si daca e asa de indragostit, cu siguranta nu este disponibil. Draguto, asta nu e trenul vietii tale :))

      Delete
  16. Ce sigure mai sunteti voi. Cum le stiti pe toate. Ce mare chestie a spus...touche! Este răutate. Sa fiti cum vreți voi. Acum stiu ca este un barbat singur si frumos cu totul. Ca altfel nu sareati asa.

    ReplyDelete
  17. mda. nic eu nu vad o problema. domnu e singur, ea e singura. e adevarat ca aici e pt altceva. dar dca iese ceva frumos de aici, de ce nu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Invata limba romana mai intai!

      Delete
  18. Vad ca discutia aluneca pe un teren pe care nu mi l-am dorit. Nu am facut altceva decat sa imi exprim dorinta de a-l invita undeva. De a-l cunoaste. Pentru ca imi place ca barbat. Si stiu ce vorbesc. Cand iti iese un lucru asa frumos, iese din tine. Nu din alta parte. Si simt ca e genul ala de barbat...acel gen! Stiti voi.
    Asa ca nu vad supararea. Este singur, este liber, simt ca este ce imi doresc. De ce mi-ati sarit asa in cap?
    Si nu vreau sa ma cert cu nimeni...tuturor ne place ce face aici. Ca altfel nu eram pe platforma asta, nu? Eu vreau sa-l cunosc. Banuiesc ca nu sunt singura. In schimb sunt singura care recunosc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu vreau sa il cunosc, nu doar tu :)

      Delete
    2. :)))))))))...incredibil ce se intampla aici. Eu il cunosc deja. Este partenerul meu preferat de dans. Are un umor fantastic, radem mult impreuna.

      Delete
    3. Si? E asa cum mi l-am imaginat?

      Delete
    4. Mai rau! Balaur cu sapte capete :))))). Este un om ca toti oamenii, cu bune si cu rele. Dar foarte pasional si talentat. Si cu ceva aparte. Ii simti prezenta, nu il poti ignora. Si mai multe, mult mai multe, dar hai sa il respectam. Si sa ii respectam munca. Este o perioada grea pentru el. A creat din nimic blogul asta. Hai sa nu il stricam.

      Delete
  19. De curiozitate...a observat cineva crucea din fotografie? Imi imaginez ca nu. In numele celor care admira si pretuiesc tot ce face omul asta pe blog, in liniste si fara scopuri ascunse, il rog pe autor sa inchida comentariile, daca poate. Comentariile strica tot. Multumesc si la multi ani!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vazut-o si eu. Bai nu ii zice sa inchida comentariile. Daca avem nevoie de vreo informatie ceva? Poate ar fi bine ca oameni de aici sa se mai potoleasca un pic. Nu inchisul comentariilor este solutia. De exemplu eu as vrea sa treaca setarile aparatului in pozele pe care le face. Si sa explice putin. Ca incerc si eu si nu imi ies neam.

      Delete
  20. M-a emotionat postarea ta. Vad comentariile si cred ca esti satul. Dar voiam sa stii ca am fost atat de emotionata incat am recitit Micul Print. Si mai vreau sa stii ca ai cateva nestemate in tine. Si ca apreciez ce faci.

    ReplyDelete
  21. Oaauu :))))) ce ma amuz!! Se sta la rand aici, cred ca ar trebui sa dai bonuri de ordine :)))) Facand abstractie de comentariile siropoase, blogul imi place mult, foarte mult. Se vede ca e un proiect de suflet, in care ai imbinat intr-un mod foarte placut, pasiunile: scrisul si fotografia.Sunt convinsa ca nu sunt singurele tale pasiuni. Mult succes in ceea ce ti-ai propus! In final, doar tu esti singurul care stie ce-i cu adevarat in sufletul tau. Iubeste si fii iubit!!!

    ReplyDelete
  22. Da, chiar este amuzant. Pot spune ca sunt si putin invidios😁Acum la modul serios, pe mine chiar ma intereseaza fotografia. Chiar nu mi as dori sa opreasca comentariile din cauza unor domnite disperate, ii puteti scrie in privat daca doriti, iar noi ceilalti muritori sa discutam aici doar despre lucrurile cu adevarat interesante. Multumesc

    ReplyDelete
  23. Eu nu ma amuz deloc. Nu mi se pare nimic amuzant. Tocmai de asta i-am si zis sa isi inchida comentariile. Se vede clar nivelul societatii romanesti si de ce are succes Kanal. Apare un barbat cu niste calitati deosebite si toate se cred in Suleiman. Unele comentarii sunt dragute, este ok sa-i arati omului ca ii apreciezi munca, desi nu cred ca il intereseaza prea tare. Dar unele nu au limite. Si e pacat. Si mie imi place blogul, si mie imi trezeste stari, si mie imi umple sufletul, si mie imi place autorul mult mai ales ca il mai si cunosc, dar nu fac telenovele turcesti. Si aici totusi e lume "buna". Ma gandesc prin alte parti cum o fi?

    ReplyDelete
  24. Si eu am perceput ca o lipsa de respect fata de autor. Pentru ca ce face el nu e usor deloc. Eu am incercat asa ceva pe facebook. O chestie usoara. In fiecare dimineata puneam cate o poza de pe net cu catel, pisoi, copil etc si le ziceam "Buna dimineata". A mers vreo luna si apoi nu mai gaseam poze asa cum imi doream.
    Acum sa ne imaginam cam cata munca este sa faci o poza buna, pe unde trebuie sa umbli, cam cat iti bati capul pentru un text (desi nu cred ca isi bate capul prea tare pentru ca este foarte talentat la scris ), adica eu nu as putea face chestiile astea fara sa mor intr-o saptamana:))). Va rog, deci, sa ii apreciem munca si sa ne bucuram de ceea ce face. Multumesc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. De acord cu tine. Doar ca nu stiu daca a facut blogul asta pentru a admira noi ceva. A scris clar in prima sa postare de ce a facut asta. Iar de umblat, oricum umbla mult. Deci a gasit o metoda de a stoca pozele in formatul pe care si-l doreste.
      Intrebarea e alta: de ce umbla asa mult si cum de are atata timp liber? O fi vreun bogat care se plictiseste de stat in casa? N-are si el servici ca toata lumea?:))))

      Delete
    2. 1. Corect gramatica e "serviciu".
      2. E treaba lui de ce se plimba, pe unde si cat se plimba. La fel cum e treaba lui daca e bogat sau sarac, are serviciu sau nu, se plictiseste ori ba, are nu are, face nu face, stie, nu stie samd.
      3. Ce legatura are cometariul tau cu blogul? Nimic, in continuare are legatura cu autorul, desi tocmai s-a discutat sa fim cu bun simt. Unii chiar nu pot sa se abtina. Si am impresia ca de fapt sunt "unele"...mai usor cu disperarea!

      Delete
  25. L a invitat cineva într-o seară, alături de câțiva pasionați de fotografie, voiam să știu dacă a fost, mi aș fi dorit să ajung și eu atunci, dar atât eu cat și soția am fost f răciți. Dacă nu, haideți să stabilim ceva pentru mâine, e sâmbătă, într o locație drăguță, unde hotărâți și voi. Vorbesc de noi cei pasionați de fotografie și de literatură . Asta dacă își dorește și el și dacă citește comentariul . Ce spuneți?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din pacate nu a fost. L-am asteptat cu totii vreo jumatate de ora. Si cred ca nu isi mai citeste comentariile de ceva vreme. Din anumita perspectiva, bine face. Nu sunt sigura daca va veni, chiar daca lansam o noua invitatie. Am observat ca e destul de solitar. Genul lup singuratic. Si nu vreau sa il mai deranjez...vezi si tu ce e pe aici :).

      Delete
    2. Putem încerca, deși la fel cred și eu, ca nu mai citește comentariile

      Delete
    3. Eu il mai vad cu un domn mai in varsta, tot fotograf si dumnealui, dupa geanta pe care o duce. Daca cineva il stie pe acel domn, poate lua legatura prin el. Ca altfel, daca vrem sa ne vedem cu totii, nu cred ca avem vreo sansa, pentru ca in mod sigur nu isi citeste comentariile, ca altfel cred ca ar reactiona destul de dur.

      Delete
    4. Omul mai in varsta este domnul Cantea. Dar nu cred ca trebuie neaparat sa apelam prin intermediari. Din cate am observat sunt o multime de oameni aici care il cunosc personal. Nu e foarte greu sa ii lanseze o invitatie undeva prin viu grai. Cred ca este solutia cea mai buna. Acum de ar veni. Pentru ca am observat ca nu prea sta printre oameni. La un workshop de fotografie, a stat o ora foarte retras si apoi s-a facut nevazut.
      I-as transmite eu, dar nu il cunosc personal. Doar din vedere. Si nu mi-a dat impresia unui barbat foarte sociabil. Plus ca are o privire care te cam ingheata.

      Delete
    5. De ce te ingheta? E urat? :)))

      Delete
    6. Deci, cine încearcă?

      Delete
    7. Oh, nu! Nu e urat deloc. Are ceva privirea aia. E prea verde cam trece prin tine. Dar sa nu divagam. Cine il stie si e mai apropiat...poate lua legatura cu el?

      Delete
  26. Eu propun sa ne vedem toti pasionatii de fotografie la un gratar si sa ne cunoastem. Il invitam si pe autor si acolo vedem care sunt pipitele care tot umbla cu coada pe sus pe aici. Ca sigur vin sa si-o fluture. Disperatelor! Nu e nimic sexy in ceea ce faceti. Dimpotriva, te ia de la lingurica.

    ReplyDelete
  27. Incerc eu sa ii spun de intalnire.

    ReplyDelete
  28. Am vorbit cu el. M-a refuzat. Cuvintele lui exacte au fost "sunt arhisuficienti oamenii pe care i-am cunoscut pana acum". Imi pare rau, dar ma cam asteptam.

    ReplyDelete
  29. Ne-a cam dezumflat :)))).

    ReplyDelete
  30. Dar poate totusi se uita.
    Diseara vrem sa iesim tot la fotografie de noapte si sa facem expuneri lungi la masinile care trec pe Anastasie Panu. Daca vrei, pe la ora 7 vom fi pe langa club Legend.
    Iar maine dimineata vrem sa mergem pe la Cilibiu. Sunt niste brate de Jijia foarte salbatice. Fotografiem ceata, pasari etc.
    As fi incantata sa vii cu noi. Promitem ca nu muscam :))).

    ReplyDelete
  31. Ei? Si? A venit? V-ati intalnit cu totii?

    ReplyDelete
  32. Nu, nu a venit. Teapa. De fapt nu cred ca si-a citit comentariile, pentru ca oferta de dimineata a fost chiar foarte atractiva. A fost ceata si au iesit niste peisaje de lunca foarte frumoase. Poate cu alta ocazie, il anunta cineva. Serios, ar fi pacat sa nu creem o comunitate frumoasa.

    ReplyDelete
  33. Si la ce va asteptati? Sa sara imediat cu bratele deschise la fiecare invitatie pe care o are din partea uneia sau alteia? Imi pare rau sa va spun, dar sunteti penibile. Citesc si imi fac cruce. Voi credeti ca daca a aparut in spatiul public aveti dreptul sa faceti orice? Aici e proprietatea lui. Daca va lasa sa stati, aveti respect. Dar respectul vine la pachet cu bunul simt. Nu imi pare rau ca i-am zis sa inchida comentariile.

    ReplyDelete
  34. Dar tu cine naiba te crezi de ne tragi asa de urechi? Vezi de treaba ta, bai nene! Ia pastilele si fa-ti un control de prostata. Asa ca sa nu te mai frece grija de altul.

    ReplyDelete
  35. Frumos, foarte frumos. Cam asta e nivelul vostru.

    ReplyDelete
  36. M-ai enervat. Ce te doare pe tine capul daca eu vreau sa il intalnesc? Chiar nu poti sa iti vezi de treaba ta? E problema mea ce fac si cum fac. Te rog sa sa iti vezi lungul nasului si sa nu mai faci pe autoritatea morala aici. Fac ce vreau, clar?

    ReplyDelete
  37. Foarte urat ca faceti un balci dintr-un blog atat de frumos. Nu cred ca ar strica putin respect. Aveti o gramada de alte locuri in care sa va certati. Daca nu ne respectati pe noi, macar pe autor...

    ReplyDelete
  38. Mă sună un prieten de dimineață și îmi zice că e jale pe secțiunea comentarii. Intru și văd. Well...sincer sunt dezgustat. Nu, nu ies nicăieri, nu vreau grătare, nu vreau întâlniri romantice, nu vreau oameni noi în viața mea. Voi închide secțiunea comentarii. Cine vrea să mă întrebe ceva, mă găsește pe fb. Acolo își asumă identitatea. Va mulțumesc tuturor celor care au apreciat ce fac. Celorlalți...

    ReplyDelete

Aurora

 E ca o recunoaștere a nopților de învățat și stat sub stele. Poate pentru unii chestia asta nu înseamnă nimic. Dar pentru mine e important:...