Saturday, February 10, 2024

M46

 



Când am fost supărat pe BigBoss, mi-am amintit că sunt doar un om de pe o planetă norocoasă, printre alte planete care se învârt în jurul unei stele. O stea deloc impozantă. O stea care face parte din grupul celor 200 de miliarde de stele ce formează Calea Lactee. Iar Calea Lactee nu este nimic altceva decât o amărâta de galaxie dintre cele 2 trilioane de galaxii cunoscute. 

Și în toată ecuația asta nu intră doar stelele. Ci și praf, gaze, materie neagra, găuri negre, quasari, o mulțime de asteroizi, nebuloase de toate felurile etc.

Și toate sunt într-o ordine incredibilă. O ordine impusă matematic de Marele Dirijor. 

Și în toată imensitatea asta, in care nici imaginația nu poate ajunge, printre toate ecuațiile cuantice, printre toate superpozițiile colapsate într-un alt Univers cu trilioane de stele, eu am incredibilul tupeu de a fi supărat chiar pe cel ce creează toate astea.

Sunt mai multe stele pe cer decât fire de praf pe pământ. Și într-o galaxie oarecare exista o stea oarecare. Noi o numim Soare. In jurul stelei se învârt niște bucăți de rocă. Una dintre ele se numește Terra. Și pe Terra, pe un petec de pământ dintr-o țară micuță, într-un oraș obscur, într-un bloc cu 3 farmacii la parter și un lift care te zdruncină la coborâre, locuiesc eu: cel supărat.

P.S. pentru date tehnice în ceea ce privește fotografia, în privat pe mess. Vă explic pas cum pas cum se fac genul asta de poze.  

No comments:

Post a Comment

Aurora

 E ca o recunoaștere a nopților de învățat și stat sub stele. Poate pentru unii chestia asta nu înseamnă nimic. Dar pentru mine e important:...